EYH! AKHIR NYA AWAK DATANG JUGAK DEKAT BLOG SAYA . SIMPLE JE . TAK MACAM BLOG AWAK YANG KELIP-KELIP TU ......

awak ...........

awak............. 
tit..tit..tit.. #taliantidakdijawab# tit..tit..tit.. #samajugamacamtadi# tit..tit..tit.. #jawabpliezsayang# sebenarnya aku tak tahu apa salah aku sampai aku pergi public sangup untuk call dia tapi tidak terangkat-angkat . kalau aku salah sekalipun cuba terang kat aku . aku jadi tidak ada tuju hala kalau kau terus diam dan diam . kau jangan hukum aku macam ni . aku dah 15 kali pergi public untuk call kau tapi hanya bunyi lagu " di saat aku mencintamu " ... kalau kau rasa kau tak nak angkat call aku tapi tolong lah balas time kita chat box kat pmx tu . tapi kau langsung buat indah tak indah . aku punye duit untuk beli handset hanya tinggal 300.59 daripada aku kumpul 302.59 sen .. barapa duit aku habis sebab public tu makan duit aku je RM 2.00 ok mybe sikit bagi kau tapi aku simpan duit tu untuk beli phone . aku tak tahu lah apa sebenarnya kesilapan aku pada kau . cuba kau beritahu aku . dan pliez babeh jangan menyendiri . dulu kita kawan tapi sekarang kenapa kita perlu lawan ? aku tak nak tu . dan bila aku call kau pliezz lah angkat . aku tak nak time aku call kau . hanya dengar lagu "di saat aku mencintaimu" aku sunyi lah kalau aku tak tahu apa kesalahan aku pada kau sampai tak terjawab calling aku tu . kau nak seksa apa untuk aku ? kau nak aku tido dekat hutan sampai kena makan dgan haiwan buas ke ? if kalau itu yang buat kau tak menyendiri aku okey je ? aku rela mati daripada kehilangan kawan lah ken . cuba kau paham perasaan aku . aku cuba mnyanyakan apa yang ada dalam fikiran kau tapi apa yang di jawab " jangan sebuk tepi kain orang " - ouh aku terlalu sedih dengan kehidupan yang menimpa aku . yang satu ada lagi satu . tah bila aku boleh duduk dengan aman , serius weyh aku tak nak kehilangan kau untuk kali ke 2 . biar lah sekali aku kehilangan kau untuk kali ni aku tak nak kehilangan kau . dah tolong jelaz kan pada aku apa yang terjadi ? bila aku tanya kawan kau , dia menyata kan " tak amek tahu " aku tak tahu apa yang aku kena buat . jawab lah talian aku untuk kali ni . aku nak tahu apa yang berlaku . aku teresak akal. koma akal . tak sedar apa yang aku nak buat sekarang . FULLSTOP --" 

0 comments:

boyfriend music