EYH! AKHIR NYA AWAK DATANG JUGAK DEKAT BLOG SAYA . SIMPLE JE . TAK MACAM BLOG AWAK YANG KELIP-KELIP TU ......

makhluk tuhan

title hari ini mengesah kan seorang makhluk tuhan yang berumur 21 tahun , entah kenapa aku hari ini nak cerita pasal dia dekat blog aku , tangan bergerak lagi dan lagi untuk mengesah kan tentang dia , sapa dia ? ok dia adalah abang angkat aku , boy aku ( kawan laki ) , besfriend (!) dah tahu kan siapa dia ? ok dia duduk dekat jalan dusun bukit kapar , dia dengan aku jauh beza 7 tahun , dia sporting tapi semenjak dia dah ada orang tersayang lah bagai , sampai aku dia jadi kan tunggul besi , bila dia bosan dia cari aku , bila dia happy lupa kan aku , SHIT --" , aku boleh sabar dengan kau , tapi aku benci bila kau tak tunaikan kata-kata kau dulu , kalau kau nak aku hate kau , kau tak payah lah nak ksi aku hate-hate kau bagai , baik kau je pergi dari hidup aku ataupun aku pergi cari orang lain dan aku pergi dari hidup kau , bila aku sakit hati , aku dah tak pandai mengadu , kau nak aku mengadu kat kau ? alah sakai lah ken , bukan kutuk bukan mengumpat , tapi kenyataan , kau punya kata-kata pada aku besar lah bagai , kata bila on9 nak chat dengan aku lah bagai , hello pikir aku ni tak ada perasaan ke ? kalau aku bodoh boleh lah kau main-main kan aku dengan kata-kata kau tu , tapi aku ada akal pikiran lah manusia (!) if kau dah tak mampu nak berikan kata-kata kau tu dulu , baik kau lepas kan je lah aku , aku tahu kau sporting , tapi aku bukan orang gila yang nak tertunggu-tunggu , kau tahu tak , sehappy mana aku , hati aku tak pernah happy , happy aku hanya pada muka , kau kata kau sayang aku lah bagai , kau tak kan tinggal kan aku lah bagai , ada kah kata-kata kau tu hanya nak ambil hati aku ? aku bukan budak kecik yang nak satu barang dan aku nak barang tu jadi milik hak aku , aku ada iman lah weyh , kalau kau dah rasa terkong-kong dengan aku , girlfried kau dan adik angkat kau , tak payah kau lepas kan diaorang , meskipun diaorang kong-kong kau , biar lah aku rela pergi dari hidup kau , if kau halang , tak ada hak kau nak halang , aku tak nak hati aku sakit sebab kau , biar lah aku kehilangan seorang lagi yang aku sayang , aku rela kehilangan kau daripada aku kehilangan kawan baik aku , dan lebih baik kau kehilangan aku sebab aku tiada apa-apa makna bagi kau , biar lah kau kehilangan aku kerana girlfriend kau dan adik angkat kau perlu kan kau walaupun aku lebih perlukan kau , biar lah aku sakit dengan sikap kau , biar lah girlfriend kau dan adik angkat kau merasakan kebahagia daripada kau , walaupun aku inginkan kebahagian macam dulu , mungkin aku dah tak kan IM chat or w2w dengan kau sebab aku nak lupa kan kisah kenangan kita , sebab aku tak tahan harungi keseorangan , bila kau bahagia aku juga bahagia , bagi aku kau adalah separuh nyawa aku , walaupun aku bukan separuh nyawa kau , aku menangis bila aku teringgat kata-kata kau yang palsu tu , aku dah tak tahan di permainakan dengan kata-kata kau , layanan kau jarang sangat , kau lain , dan akhir kata , aku tak kan benci kau tapi aku benci kata-kata kau , i HATE that you said (!) selama nye aku HATE



aku benci diri aku sendiri dan aku benci kehidupan aku sekarang , biar lah aku mati daripada hidup aku terus begini dengan kebencian pada diri sendiri dan kehidupan (!)

 :- k boi , dah malas nak cerita panjang , biar lah tamat sampai sini , assalamualaikum --"

0 comments:

boyfriend music