EYH! AKHIR NYA AWAK DATANG JUGAK DEKAT BLOG SAYA . SIMPLE JE . TAK MACAM BLOG AWAK YANG KELIP-KELIP TU ......

sorry apabila kau terasa .. baca :D

kau terasa ? i am sorry . niat aku bukan untuk buat kau terasa atau apapon :- 

dulu memang aku selalu ada semangat tapi sejak dua menjak ni semangat aku terus hilang . aku tak tahu kenapa ? banyak masalah timbul pada diri aku . kepada kawan aku . aku bukan sombong dan aku bukan tak nak kawan dengan kau . aku terpaksa diam diri sebab aku tak nak kita bergaduh . biar lah aku selesai kan masalah aku sendirian . aku tak tahu lah apabila aku diam mesti nak kata aku ni sombong lah poyo lah . bukan niat aku untuk sombong . kau layan aku ? aku juga layan kau . tapi kalau kau layan aku macam taik ? jangan harap aku nak layan kau . tak ada mood . aku tak suka lah kau asyik kait kan aku dengan dia . kau terasa ? i am sorry . bukan niat aku . ye weyh aku memang tak suka orang kait kan aku dengan orang lain . aku kenal dia lah aku punye muka sama dengan dia lah . aku rasa macam rimas dengan kehidupan ni . bagi aku diri aku adalah aku bukan diri dia . muka aku sama sekalipun mybe hati aku bukan sama dengan dia . aku tahu aku selalu buat korang marah dekat aku . aku bosan hidup macam sekarang . aku nak dulu . aku nak kawan aku yang dulu . bukan sekarang . aku tak layan korang sebab aku tahu korang busy . aku tahu kalau aku wall to wall or call korang , korang tak akan angkat dan balas . aku tahu korang busy dengan pasangan masing-masing . sebab tu aku kata aku nak kawan aku yang dulu bukan sekarang . ok aku tulis yang ini :- kau terasa ? i am sorry dear . dear , aku nak kau dulu . aku tahu kau dah ada pasangan capital kau . aku tahu tu . dan boy aku masa tu tanya . aku ada masalah dengan kau ke . aku pun tak tahu apa masalah aku terhadap kau . weyh kalau aku ada buat salah dekat kau . cuba kau say . aku tak nak kehilangan kau . sebenarnya aku tak ada jawapan bila boy aku tanya hubugan persahabatan kita . aku tak tahu . makin hari makin hilang kau dari hidup aku . kau macam buat aku indah tak indah . aku nak kau dulu . aku tak kesah kau ada pasangan or tak tapi aku nak kau dulu bukan sekarang . kau sekarang suka menyendiri . aku tak tahu nak cari dekat mana weyh . aku nak call kau tapi aku tak ada nom baru . nom lama dah rosak . aku miss kau yang dulu sayang . tolong kau kembali diri kau yang dulu . aku tahu kalau aku tanya something dekat kau mengenai perubahan kau . kau akan balas " aku mana ada berubah " . aku tahu . semua orang akan cakap macam tu . sebab aku tahu kau tak tahu apa yang kau sedang lakukan . kau tak tahu yang diri kau dah berubah . aku pon aku begitu . aku selalu cakap aku nak buat kerja bodoh . tapi aku tahu tu bodoh . tapi aku tak leh tabah kan diri . aku benci kehidupan aku sekarang . aku benci diri aku sendiri . aku hanya ingin diri kau , kau , kau , kau , kau , kau , dan kau . eyh kau terasa ? ramai orang tau yang aku maksud kan dekat situ . macam-macam cerita . kau terasa . i am sorry . aku terpaksa luah kan perasaan aku dekat sini . ok kau tak suka baca ? sorry sangat . aku tak pandai cerita . but mybe hidupan aku memang macam orang bodoh yang tak ada tuju hala . 

:-  kau baca kau ludah ? SHIT --" kau baca kau maki ? SHIT --" 
sorry to say sis bro ! kau dah baca kau jangan nak maki hamun 
dekat chat box yang aku sedia kan . yang mengarut aku padam 
yang ok aku biar kan . kau maki hamun .. main taik dengan aku 
kau jangan pikir kau terlepas sayang . sorry to say lah lol --"

0 comments:

boyfriend music