EYH! AKHIR NYA AWAK DATANG JUGAK DEKAT BLOG SAYA . SIMPLE JE . TAK MACAM BLOG AWAK YANG KELIP-KELIP TU ......

yang aku tahu

 :- okey aku just copy lagu " yang aku tau " kangen band yang nyanyi .. aku memang minat kangen band lah . semua lagu nye mantop .. ok lagu yang aku nak tuju kan ni untuk sapa yang terasa .. ikhlas dari aku .. kau terasa ? okey kau hayati apa yang tersirat di dalam lagu tu .. bagi aku lah .. aku nak kasi lagi ni dekat 5 orang yang telah pergi jauh .. walaupun dia selalu berada di samping aku tapi aku tak dapat rasa kebahagian yang telah di jalin macam dulu . kau terasa dalam 5 orang ? insyallah itu adalah kau .. " S . L . N . A . F " nah amek tu nama-nama yang depan untuk kau .. hot gitu ~ .. kau terasa dan nama kau huruf 
" S . L . N . A . F " hah apa lagi hayati lah lagu tu ye .. nak kasi kau sedar :P .. oke tengok bawah untuk hayati lagu nye :-- hoho jangan marah babeh

 Sayang kamu ada dimana
Hari ini tak ada kabarnya
Sayang kamu ada dimana
Jawab saat diriku bertanya

Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya
Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya

Yang aku tau
Dulu kau tak begitu
Tapi sekarang engkau berubah
Kau membuatku terluka
Apa diriku bersalah

Yang aku tau
Kamu menyayangiku
Namun sekarang kau tidak lagi
Kau tinggalkan ku sendiri
Diatas putaran bumi

Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya
Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya

Yang aku tau
Dulu kau tak begitu
Tapi sekarang engkau berubah
Kau membuatku terluka
Apa diriku bersalah

Yang aku tau
Kamu menyayangiku
Namun sekarang kau tidak lagi
Kau tinggalkan ku sendiri
Diatas putaran bumi

0 comments:

boyfriend music