EYH! AKHIR NYA AWAK DATANG JUGAK DEKAT BLOG SAYA . SIMPLE JE . TAK MACAM BLOG AWAK YANG KELIP-KELIP TU ......

now aku hate kau punye sikap

cerita ni kesah anda yang terasa ! aku dengan kau dah nak dekat 1 tahun kenal ! semenjak kau ada wanita yang terhebat kau tu dan ada adik angkat kau yang alah-alah comel tu sampai aku kau jadi kan tunggul batu yang tak pernah wujud ! dulu kau mula kan perkataan bila aku on9 ! tapi sekarang semua sifat-sifat kau hilang ! adakah kau berubah sebab dia ? atau sebab aku sendiri ? adakah aku buta menilai orang yang aku kenal dekat 1 tahun ? ada kah aku salah menilai kau ? adakah kau memang lelaki apabila dah jumpa wanita lain ? lupa wanita yang dulu kau kenal ? ada kah itu sikap kau ? adakah itu sikap kau weyh ? kalau itu sikap kau ? aku memang menyesal tabit kau sebagai ABANG ! aku salah kenal kau ! aku pikir kau adalah lelaki yang sporting selama ni aku kenal tapi kau hanya ingin menghilang kan bosan kau ken ? huh dah lah weyh kau tak payah pura-pura baik depan aku ! kau kata kau bz lah bagai ! kau kalau tak nak aku ganggu kau ! tak payah on9 fb lah weyh ! ya ya ya aku tahu fb kau bukan fb aku ! weyh ? mana kata-kata kau tu dulu ? aku nak kau dulu bukan sekrang ! ya allah serius aku kata ! aku kehilangan kau 98 % dan aku hanya mempunyai kau 2 % je ! ya allah aku nak kau dulu weyh ! aku tak nak kau sekrang ! aku nak kau dulu weyh ! dulu dulu dulu dulu dulu dan dulu ! bukan sekrang ! adakah aku buat kau berubah ? atau si dia ? atau si sana ? now aku kehilangan kau )': serius aku on9 fb aku terlihat kau on9 ! aku rasa nak titis kan air mata ! dan hati aku selalu berkata " lupa kan dia ! jangan mengedik menangis sebab dia " ! mulut aku plak kata "aku benci kau " padahal aku tak pernah benci kau ! kau kata kau sayang aku ! kau tak nak tinggal kan aku ! now ? adakah kata-kata kau tu ada lagi weyh dalam hidup ini ? kau sayang aku bagai ? ada kah ada lagi kata-kata kau tu dulu ? if ada lagi kata-kata kau dulu aku happy weyh ! if tak ada berkecai lah nyawa aku huha !! berkecai dowh ? tak de makne nye ! kalau kau dah berubah .. aku mohon kau kembali jalan yang dulu ! aku nak kau dulu ! aku nak kau yang penghibur bukan pendiam .. aku tak nak kau yang dok ikut cakap orang ! aku tak nak kau dengar suruhan wanita yg terhebat kau ! aku tahu kau nak bebas ! so kau boleh lakukan ! do the best ! aku tahu kau adalah lelaki sejati ! aku sayang kau ketat-ketat tapi ! kau sekarang ni dah lemah sebab dia kong-kong kau ! aku sedih ! dan now aku benci sikap kau sekrang yang lemah , ego dan sombong ! aku tak boleh benci diri kau sebab aku sayang kau ! aku tak nak kau lemah weyh ! aku nak kau still di pangkat ABANG bukan MA'NYAH ! aku nak kau pangkat ABANG .. aku nak kau dulu ! dulu dulu dulu dulu dulu dan dulu ! bukan sekarang ! dan aku nak ucapakan :-

" AKU RINDU DIRI KAU YANG DULU " - 

* renung-renungkan lah pasal aku cerita dia .. hee kau terasa ? bagus lah *

0 comments:

boyfriend music