EYH! AKHIR NYA AWAK DATANG JUGAK DEKAT BLOG SAYA . SIMPLE JE . TAK MACAM BLOG AWAK YANG KELIP-KELIP TU ......

just simple title

SATURDAY - 5/11/2011 - JUST SIMPLE TITLE

--!> bila air mata wanita menitis dengan tiba2 , wanita akan berasa kecewa atas diri mereka . ramai yang kata wanita lemah , " wanita lemah sebab tu lelaki suka kecewa kan wanita kan " bila wanita menitis kan air mata ? kenapa kita perlu menyalah kan lelaki ? lelaki ada perasaan juga , aku bukan bakeup lelaki . tapi aku rasa macam tak adil sebab segelintir wanita kata lelaki pemusnah hidup wanita ? okey aku tanya " but why " dan ada juga kata perkara yang selalu lelaki lakukan terhadap kaum hawa yang lemah , contoh nye yang wanita kata lelaki tu pemusnah * merogol anak dara orang sampai mati * oke merogol antara satu pemikiran yang lelaki itu pemusnah , dan juga di kata nya * lelaki ni kuat cari betina lain , bermaksud tidak setia * ouh !
Sesetengah perempuan suka menyalah ego lelaki dalam sesuatu perkara. Betul kan? hehe. Cakap yang lelaki ini tiada perasaan, tak ambil  peduli, Semua benda lelaki anggap perkara temeh. Banyak perempuan asyik tension dengan diorang punya pakwe. Cakap tak faham perasaan diorang, lepas itu merajuk tak sudah. Atoyai. Bab pujuk memujuk , lelaki memang fail, Bukan lelaki tak faham , bukan lelaki tak mengerti. Nak tahu sebabnya? Meh kasi tunjuk itu sifat basic lelaki yang termasuk egonya :
* suka benda simple *
*jangan di paksa *
* tak suka dikritik *
* susah hendak emosi *
* suka pada kejujuran dan terus terang *
Dengan adanya 5 asas perangai lelaki ini, harap korang yang perempuan faham. Lelaki memang dilahirkan untuk bersifat sedemikian . Cuba korang fikir kalau lelaki ini complicated , tak kisah dipaksa, suka dikritik, mudah beremosi dan berlapik dalam kata-kata seperti kaum perempuan? Bermakna ego dalam setiap perkara tadi takde? Alamatnya ciri-ciri pemimpin atau keluarga yang dipegang lelaki mmg tiada. Sebab ciri-ciri tadi adalah simbol ketegasan. Ego kena pada tahapnya. Satu je perempuan kena tahu, lelaki tak suka perkara "melemaskan". Bak lagu lemas nyanyian Ruffedge.








0 comments:

boyfriend music